Wednesday, October 6, 2010

Ode to JC

HeyNow, IGotMyNewShoesOn... Well, I wish I had new shoes, but not at the moment. But with winter rollin in pretty soon, I'm gonna have to change that.

Well, what I wanted to say is that, I feel like this season, Jeffrey Campbell is putting out new shoes before you can say 'yellow'! yeah, that was quite random.

I think it's  mostly in part due to the fact that new colors/fabrics of the Lita shoes and its sisters, are popping up here and there!I'm not a fan of the Lita's and I feel like I liked JC shoes before EVERYONE started really wearing them sometime this year.

I spotted a new design on Solestruck just now, it's called XXL.

All I can say is wow. And it's not a 'oooh'-type of wow. I'm tryna figure out why this shoe is like a 3-in-1 thing.  I feel like some of these JC shoes are stating to be all over the place. For one, we have this XXL shoe that's like  a leather sock, layered under a cheetah print sock, under what looks like suede PLUS a lil leather piece and buckles in the back, and a Clinic-wedge metal heel side. Well damn! just throw every style in there why don't ya!

I love you JC, but I'm not IN love with you anymore. Sorry.

photo via Solestruck


So, It's Homecoming Week at my school, the ever so great, Penn State University!

Now it's bout to get real crazy in this b*ch as soon  a hump day [Wednesday] is over! Lol

I was waiting for the bus this evening, coming from my accounting exam X-( , when a groups of kids starting coming around looking for someone with red hair, or who could fake a punch at them. Haha, apparently they were on a treasure hunt or something, and I later learned that they were morale for THON! Sounded like some fun haha. Some guy said they were a bunch of freshman, I bet.

Then when I got on the bus, a bunch of girls were all dressed up colorfully, one had butterfly wings, one had a bathing suit bottom on top of like hot pink biker shorts and bright green tights, yikes! They were also on their way to a social, as one of the new sorority pledge classes. Made me wished I pledged, they are forever having tons of fun!

But yeah, I'm on the Homecoming Parade Committee, so be sure, if you're in State College this weekend to come down and watch the parade! Also go to the pep rally too for the coronation of the Homecoming King & Queen! And try to hit the game Saturday, Us v. Illionois's Fighting Illini!

For The Glory

Tuesday, October 5, 2010

Balmain SS '11

I think I should just come out with it. Balmain has to be my fave designer!

I may not have the money for Balmain just yet, but I can admire from a distance : )

Last year, Decarnin gave it with the military trend, and this year, he's def giving it to Rock 'n' Roll. Who dares challenge him.

Here's the looks I liked, but you can peep the rest at